Erzincan Pre-PWC Paragliding WC

Yarışmanın resmi antrenman gününde, hava pek ümitvari olmadı maalesef. Sabah 11:30 da hareket verilmişken, 11:15 te çıkacağımız duyurusunun ardından, saat 12:30 civarı tören alanına götürüldük. Bizi saat 10:30 dan beri bekleyen tören alayındaki mehteran takımı, ciritçiler, bando, Taekwondo cu ve Halk oyunları gösterisi yapmayı ümit eden çocuklara sanırım 13:00 civarı katıldık. Çocuklara pesküvit almak isterken, tören alayı hareket etmesi ile bizde bize ayrılan kortej bölümünde Ordu caddesi üzerine yürümeye koyulduk. Halk oldukça meraklı ve ilgiliydi. Herkes fotoğraflar ve videolar çekiyor haliyle. Caddenin sonunda ise Erzincan halk oyunları, mehteranın ardından protokol konuşması vs. tekrar otobüslerle otelimize döndük. Ne kadar oyalandık bilmiyorum ama akşam 5 gibi merkez karargaha GPS kaydı için gittik ama uzun kuyruk pek kısalacak gibi görünmediğinden, kalabalık bir gurupla beklemeye koyulduk. Daha sonra saat 19:00 gibi bu böyle olmayacak, bizi Evin Döner salonuna aldılar. Kısa bir yemeğin ardından yine HQ a döndük ve oradan aldığım cevap pek öyle hazmedilecek gibi değildi. Bizden tekrar restorana protokolün yanına göndermeye ve ardından gece yarısına kadar kayıtların devam edeceğini söyleyen görevlinin ifadesi, daha önce birçok YP yarışma organizasyonu yapanlardan biri olarak pek tatmin edici gelmedi açıkçası. Sabaha ya da hiçbir zaman, hatta yarın sabah öğle THY uçağı ile dönebilirim diyerek otelin yoluna koyulduğumda, ısrarla arkadaşlar beni geri çağırıp kaydımı yaptılar. Benim kritize ettiğim benim kaydımı almamaları değil, orada sabırla beklemeye çalışan onlarca yerli ve yabancı pilotlardı. Bu pek hayra alamet bir başlangıç olmadı ama, inşallah herşey yoluna girer. Saat 23:00 ve halen kayıtlar devam ediyor. Önümüzdeki günler yarışma uçuşu açısından son derece belirsiz görünüyor, ancak biz yinede yarışma motivasyonundayız. Burada çok iyi pilotlar var ve sıkı bir yarışma olacak !